vineri, 27 martie 2009

Eu si cu mine ..........

Da in ultima vreme asa ma simt ...o lupta intre eu -ul meu si mine ......suna ciudat dar ....ma lupt cu ceea ce simt , incerc sa nu ma las coplesita de sentimente .....si Doamne de mult nu am mai simtit asa o multitudine de sentimente , diferite ....poate e ceva in neregula cu mine ......iubire ,ura , indiferenta , mila ,ignoranta , sila , dorinta , repulsie , pasiune ,oboseala ,........si in final o stare generala de saturatie . Sunt furioasa pe mine pt ca imi incarc sufletul cu ingrijorare si imi pierd timpul cu lucruri care nu merita .......in final toate trec .......problemele ,ca le rezolvi , ca nu ,...in final timpul rezolva ce nu putem noi ....si atunci?, atunci de ce ma consum atat?....stiu de ce , nu pot sa trec cu vederea anumite lucruri , nu pot sa ma prefac ca nu simt , ca nu ma supara , ca nu ma infurie . E vineri ....sfarsit de saptamana ...nici nu stiu ce sa fac ....am un nou hobby ... sa vin la lucru (daca sufletelul nu-mi e acasa ) ,bine si ar mai fi ,dar uneori te urmaresc atat de mult gandurile negre , te fugaresc si te ajung din urma si in final te coplesesc si asta nu ar fi o nenorocire daca nu ti-ar distruge si cheful de a trai , de a face ceea ce-ti place.................scuze ,am avut o zi proasta.....maine va fi mai bine .......mai ales ca deja simt miros de primavara .

5 comentarii:

  1. "Ganduri de nicaieri
    Simt ploaia pe pleoape şi să mă furişez din vise interzise
    Nici măcar nu mai ştiu cine sunt, adun sub tâmple fragile
    amintiri dintr-o mie de vieţi trăite
    fiecare sub aripa unei alte secunde.
    Nu ştiu cum, dar dau la o parte
    perdele de îndoieli
    Nu-ţi face griji,
    mai am aripi de frânt
    Azi, ca şi ieri…
    Somnul vine ca o şoaptă, aş vrea să mă trezesc
    nicăieri."

    au sosit rândunelele.. ninge cu petale de flori de cireş... e clar primăvara e la noi.
    să ai zile senine şi fericire.
    mai mult un Paşte fericit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Zi de Primăvară... se zice că primăvara natura revine la viaţă.. totul reînvie... Totul.. înafară de noi oamenii.. la noi.. se trec clipe.. atât.. poate o bucurie de lumină, culoare şi căldură.
    Azi sunt trist abătut .. poate nici abătut sau trist , sunt plin de durere . Durere care mai mult decât orice doare şi doare . simt că m-am pierdut simt că ceva s-a rupt din mine şi inima î-mi plânge cu jale într-un strigăt disperat.. Strigăt pe care doar o singură ureche l-ar putea auzii, iar ca un făcut lacrimile mi s-au uscat în coada ochiului. Aş vrea să pot plânge iar, aş vrea să ştiu a ce face, aş vrea să pot privii limpede aşa cum ştiu eu că pot ... dar totul se opreşte îninate de a răbufnii, iar asta nu e bine . E bine atunci când te poţi elibera .. dar atunci când simţi că nu poţi ce să faci? Chiar nu ştiu. Rămâi şi muşti din „mărul lui Adam” şi mai înghiţi odată în sec... şi mai guşti odată amărtăciunea în care te scufunzi.
    Tot azi am învăţat o lecţie... lecţia despre iubire.. Da, mare lecţie... Spunem de atâtea ori „TE IUBESC...” dar ce spunem noi,... cuvinte... vorbe.. sentimente.. desene.. spunem multe ... dar poate atât. Dar să renunţi la cineva drag, la cineva unde liniştea ţi-o aflii, la cineva cu care cerul e la picioarele tale şi timpul nu mai are valoare şi infinitul e cu tine .. şi atâtea încât a enumera înseamnă a nu respecta ce e frumos... Şi pentru ce să renunţi .. pentru ca cineva să poată fi liniştit, a se odihnii, să poată să se reculeagă, să se găsească, că de regăsit nu mai poate.. înseamnă a te condamna pe tine şi asta fără a iubi durerea, te arunci în sentimente de durere şi chin. Asta o găseam doar prin cărţile tinereţii .. şi erau doar utopii. A spune mai multe înseamnă a vorbii în van.
    Am să te rog prieten drag, atât cât poţ, fi alături de ea că e micuţă şi are nevoie. Are nevoie poate mai mult decât niciodată deun om tare lângă ea şi ascude-i carapacea să nu o poată găsii. Iar dacă timpul va fi răbdător cu noi... tot în parc de cârje ne vom împiedica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Of prieten drag ....e a doua oara pe ziua de azi cand spun asta ...in viata nu primim ceea ce vrem ...nici ceea ce meritam . Viata are multe necunoscute ...multi spun "nu am de ales" eu as spune k intotdeauna avem de ales , trebuie doar sa VREM . De multe ori ne ascundem dupa conceptii gresite , ne gasim scuze in alte persoane , cand de fapt tot ceea ce conteaza este ceea ce tu iti doresti, nimeni in viata nu-ti va multumi , nimeni in viata nu va aprecia sacrificiul tau , dar ....atata timp cat este dorinta ta ,chiar daca esti nefericit , atunci e bine ......iar linistea prietene .....imi pare rau pt tine dar nu vei mai gasii linistea pe care o cauti niciodata ,stii ce e ciudat? cand avem langa noi persoana care ne face fericiti "la cineva unde liniştea ţi-o aflii, la cineva cu care cerul e la picioarele tale şi timpul nu mai are valoare şi infinitul e cu tine .." nu apreciem si vrem inapoi nefericirea in care eram , ceata in care eram , oare de ce ? de teama sa fim fericiti..

    RăspundețiȘtergere
  4. continuarea.....cred k cel mai greu este sa gasesti calea pe care vrei sa pasesti , e perioada cea mai grea si cea mai dureroasa ....in momentul in care ai gasit raspuns la intrebarile tale ....totul devine mai clar , mai senin si chiar ai parte si de o oarecare liniste ...nu e linistea pe care o cauti dar pt scurt timp chiar te simti pacalit . Chiar si cei cu o gandire limpede dragul meu au parte de momente de neliniste , momente in care ne cufundam in ceata , momente in care ne simtim ca intr-un labirint si ajungem sa fim disperati ca nu gasim iesirea ."Sunt ca un vapor pierdut in larg ....mi-e teama sa n-ajung ...niciodata la mal..." O sa am grija de ea ....si stii asta fara sa fie nevoie sa o ceri ......de ce a ales durerea ?stiu motivul dar nu-l inteleg , a renunta la ceva pt ca nu este cum vrei tu , pt ca nu este cat de mult vrei tu ,stiind ca vei simti ca mori de durere , poate k este un motiv ,dar atunci trebuie sa fi constient de urmari si sa fi pregatit sa suporti .Dar oare de ce noi oameni luam decizii care stim ca o sa ne chinuie , care stim o sa ne omoare sufletul si in final o sa-l inchida in carapacea lui .....pt ca acolo nimeni nu-l mai poate rani.Hmmm.....fara carapace suntem mai naivi , mai visatori , iubim fara reguli , fara granite ....iubim si ne punem sufletul pe tava fara pic de teama ........din pacate , persoana pt care faci asta de multe ori uita sa aprecieze si considera ca i se cuvine . In viata totul se castiga , totul trebuie platit. Chiar daca timpul va fi rabdator ...crezi k va fi la fel ? , crezi k va mai conta ? crezi k ai mai simti ce simti acum? ...trecutul il stim si ar trebui sa invatam din el , prezentul ...e prezent si ar trebui sa profitam de el .....iar viitorul ....viitorul prietene e variabila din ecuatia vietii care se schimba ft ft ft des.....cu sau fara voia noastra.

    RăspundețiȘtergere
  5. """stiu motivul dar nu-l inteleg , a renunta la ceva pt ca nu este cum vrei tu , pt ca nu este cat de mult vrei tu ,stiind ca vei simti ca mori de durere , poate k este un motiv ""
    nu m-ai inteles din pacate deloc ...am ales aceasta cale dintr-un sngur motiv..
    decat sa sufere doua persoana mai bine ..una...
    In seara asta ti-am explicat mai multe ..

    RăspundețiȘtergere