vineri, 8 mai 2009

Dincolo de nori........

Dincolo de nori as vrea sa fiu......ma uit ,ma afund in ganduri printre nori .......as putea sa-i privesc la nesfarsit . Sa fiu ca ei as vrea ....libera sa pot zbura ...sa pot respira in voie .....sa fiu un nor alb si pufos sa-mi beau cafeaua cu soarele atunci cand rasare, n-as vrea sa mai pierd nici un rasarit si un vin alb cu luna in lumina portocalie a soarelui , sa ma gandesc k a mai trecut o zi ,...buna , rea ....bine ca a fost,nu? .... si sa incetez sa mai sper ca cineva ma va intelege vreodata .

3 comentarii:

  1. Dar tu sti foarte bine ca eu te inteleg , stiu si prin ce treci acum ..chiar daca nu o spun ...intotdeauna ....si mai si stiu ca situatia nu va ramane ...asa...
    Te iubesc mult mult de tot, si ..ai sa vezi ...o sa fie bine , TU ESTI O FEMEIE FOARTE PUTERNICA SI MAI ALES FOARTE FRUMOASA ..(chiar daca ..altii ..ar spune ca nu are nici o legatura cu ceea ce am scris eu ..acum ...dar eu stiu ca tu intelegi ce vreau sa spun..:*-)

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea sa cred ca macar tu ma intelegi , dar raspunsurile tale nu sunt la fel cu ale mele . Dar intelegi o mare parte si pt restul imi acorzi macar sansa sa am parerea mea. O sa fie bine in final dar ce tu stii este k eu iert dar nu uit .....si ai avut dreptate ,sunt puternica si viata merge inainte , iar pt lucrurile la care noi nu gasim raspuns ......trebuie timp , timpul le rezolva , iar frumoasa ...asa mai vazut tu intotdeauna ...am imbatranit :) si la ce-ti foloseste frumusetea daca sufletul ti-e gol ?...e o consolare .....un zambet din suflet pt tine ...pt k te gandesti la bine

    RăspundețiȘtergere
  3. SI SUNT BINE .....IN CIUDA ALTORA CHIAR SUNT BINE ,e nevoie de mai mult k sa ma poti dobora,.... iar maine dupa o plimbare cu rolele o sa fie si mai bine :).

    RăspundețiȘtergere