marți, 23 noiembrie 2010

Vinovata

Vinovata cu motiv sau fara ..egal cu vinovat in a alege intre a nu publica sau a sterge 
Vinovata ? ..da , vinovata de graba ..graba de a trage concluzii pripite , vinovata k nu am avut rabdare , rabdare sa demonstrez k in ciuda grabei mele ...lucrurile tot asa se vor intampla . As vrea ..as vrea sa nu am dreptate ,sincer as vrea ..pt k sunt lucruri care ma dor , sunt lucruri care vad cum vin , stiu exact ce se va intampla si chiar daca atentionez pe cineva , nimeni nu ma asculta . 
Dar ma rog sa ramanem deocamdata la partea cu ..vinovata ..spre satisfactia unora. Greu de recunoscut ? hmm...nu , nu ma doare gatul sa-mi plec capul , doar orgoliul poate sufera'n tacere . In definitiv rezultatul pare a fi acelasi , dar oare , am tras concluzia prea repede? am localizat tinta si am apasat pe tragaci :) ? , hmm  poate ...am dat oare dreptul la replica ? ..la ultimul cuvant ? ...nu , categoric nu si de ce ? pentru k eu trebuie sa am ultimul cuvant (defect de caracter , ce sa fac) plus ...am considerat k atata timp cat nu vii cu nici un argument ...esti de acord cu mine . 
Nu stiu cat conteaza si cu siguranta nu stiu daca vreau sa conteze , dar da ...sunt vinovata , da am gresit , chiar daca greseala mea e k si o picatura  intr-un ocean , n-am sa-mi  ascund niciodata greselile . Iar decizia de a ierta sau a da dreptul la o replica ...ne apartine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu