vineri, 9 aprilie 2010

Nimic de spus.......

Nimic de spus ...oare de ce? poate pt. k ai incercat de prea multe ori sa vorbesti , poate pt. k ai vorbit si nu te-a auzit nimeni , poate k pur si simplu te-ai saturat sa repeti aceleasi lucruri , te-ai saturat sa astepti raspunsuri la aceleasi intrebari ...raspunsuri care intarzie sa apara pana cand nici macar nu-ti mai doresti sa le auzi ..pt k nici macar nu le-ai mai intelege ,de ce a trebuit atata timp pt niste raspunsuri care ar fi trebuit sa fie atat de simple . Daca este ceva ce urasc pe lumea asta ...urasc amanarea ...orice ai de spus , orice ai de facut ,amanarea nu a facut lucrurile sa fie mai simple , mai usoare , ci doar le-a complicat, amanarea le face sa para mai urate si mai murdare as putea spune ,iar pt mine amanare = lasitate, slabiciune. Uneori as putea spune k imi urasc viata ...apoi in doar cateva secunde imi dau seama de fapt cat de norocoasa sunt pt lucrurile marunte de care am parte si care de fapt inseamna tot . Simt asta gandindu-ma la cum am fost cand nu am stiut si nu am crezut si la cum sunt acum k am trait si ..stiu . Sunt oameni care se complac in situatii doar pt k le lipseste curajul , sunt oameni care se complac din egoism si lasitate ...dar in final toti sunt de inteles pt k este alegerea lor ...a fiecaruia. Raspunsuri gasim fiecare in sufletul nostru , poate nu raspunsurile pe care le asteptam de cele mai multe ori dar ,sunt niste raspunsuri si sunt ceva mai mult decat nimic . Raspunsuri k sa te intelegi pe tine , raspunsuri k sa poti sa-i intelegi pe altii ,raspunsuri k sa repari ce e gresit , raspunsuri k sa poti sa mergi mai departe impacat cu tine insuti. E greu pt cei care fug de raspundere ,pt cei carora le e frica sa spuna ce gandesc , pt cei carora singura persoana importanta in viata lor sunt EI ...e greu sa inteleaga de ce noi , ceilalti avem nevoie de un raspuns ...scurt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu