joi, 15 aprilie 2010

"Nu te-a cunoscut niciodata!"

"Imi pare rau k nu te-a cunoscut cu adevarat ,"...da, poate k sunt oameni care nici macar nu merita sa ma cunoasca cu adevarat si recunosc sunt ...foarte ciudata ,desi eu as spune k totul e foarte simplu ...sa ma intelegi pe mine ,trebuie doar sa vrei si am nevoie de foarte putin k sa pot sa-i inteleg infinit pe altii. Nu pot sa numar cate persoane ma cunosc cu adevarat pt k o spun cu toata sinceritatea k ..nu exista . Doar ...tu , ma cunosti ,cunosti o mare parte din sufletul meu dar si tie ti-au trebuit 10 ani si multe explicatii .....poate e doar vina mea si eu sunt cea care nu las oameni din jur sa ma cunoasca .Dar am incercat sa-mi deschid sufletul ,am spus tot ce am simtit si tot ce mi-a placut si ce nu mi-a placut ...si???...a contat ?
Sunt putini cei care ma cunosc si sunt si mai putin cei care merita sa ma cunoasca ......revin

2 comentarii:

  1. Ufff. Greu e să defineşti culorile. De fapt mă gândesc acum la nuanţa culorilor.
    Pentru mine roşu e mai roşu decât se vede .. sau poate că nu. Poate de fapt e doar o iluzie şi după alt „catalog”nuanţa mea e doar un roşu pal. În mod normal.. dar care mai e şi acela? .. ar trebui ca cele două „cataloage „ să fie aşazate alături şi după o studiere atentă a problemei cu pro şi contra .. să fie ales etalonul. Zic şi eu aşa sfătoşindu-mă. Dar după cum eu cred, e greu ca în matematica asta în fugă, 1+1 să facă tot 1. Poate de aceea s-au şi inventat atâtea curente în pictură. Cu siguranţă ca da, pentru ca altmintelea rămânea cel clasic unde o „Gioconda”de Da Vinci, tot o „Gioconda” va rămâne, indiferent de la ce altitudine sau longitudine o priveşti. Însă e mult mai comod, un cubism..., o pictură naivă...unde ne jucăm cu spectrul de lumini şi linii drepte sau mai curbe, iar fiecare vede ce vrea şi poate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm....negru e negru si alb e alb , dar poate k rosul sa aiba nuante diferite ... e o parere pe care am invatat sa o accept ,chiar daca nu sunt inca ,convinsa , niciodata nu am inteles de ce unii pot sa dea si unii doar sa primeasca ,de ce unii pot sa se sacrifice iar altii nu , de ce durerea pt unii e mai mare decat pt altii , de ce pt unii timpul lor e mia pretios decat al celorlalti ,de ce putin pt unii nu e suficient , de ce pt altii mult este prea mult .. de ce unii nu pot niciodata , in timp ce ceilalti pot chiar si atunci cand "nu pot"....si as putea continua dar Tu intelegi ce vreau sa spun

    RăspundețiȘtergere