duminică, 19 septembrie 2010

I'm here ...if you need me

Tăcere ... o linişte apăsătoare  si multe griji ...mă încearcă . O dorintă nebună de a face ceva si un coşmar permanent ..k nu poţi sa faci nimic ,pt. k soluţia nu se afla în mainile tale , pt. k rezolvarea nu sta în puterea ta ...si nimic nu depinde de tine ...si stai si priveşti ...neputincios.
Ciudat , întotdeauna am fost langa prietenii mei cand au avut nevoie de mine , dar întotdeauna mi sa părut enorm de greu sa găsesc cuvintele potrivite  .De fapt reacţia mea e chiar ciudată ...sunt rece , dar NU pt. k nu-mi pasa ,ci pentru k pur si simplu nu ştiu ce sa spun, dar as face orice sta în puterea mea sa-ti fie mai bine  . Si ...ce ai putea sa spui ?..... nu cred k ceva din ce ai putea sa spui l-ar face pe celălalt sa se simtă mai bine .
Mă revolt ..mă agit ...îmi fac griji , dar ce pot Eu sa fac?..... nimic . Decat poate , sa fiu acolo în caz k ai nevoie de un prieten .
Toate drumurile duc ...undeva si tot ce se întampla ,se întampla cu un motiv si cum spuneai si tu ..nu conteaza cum cazi , conteaza cum te ridici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu