miercuri, 1 septembrie 2010

"Inteligenta emotionala" ...la loc de cinste

Hmm..."Inteligenta emotionala" o carte aproape de sufletul meu ,pe care am primit-o cand am inceput un nou drum...o carte care sta la loc de cinste inca pe barul meu si acum la ...capat de drum. Am citit-o , am recitit-o ...si am rasfoit-o de cate ori n-am stiut ce sa fac , in ideea si speranta ca voi gasi  niste raspunsuri ...in speranta ca deciziile pe care le voi lua vor fi unele ... mai bune :) . Nu pot sa spun ca nu au fost bune , poate doar ca unele lucruri au drumul si menirea lor ...cred. Un om drag , foarte drag din viata mea mi-a spus : "de cele mai multe ori drumul spre iad e pavat cu intentii bune" si ...intentiile mele chiar au fost bune , indiferent de ce a iesit . Sa revin ... o carte pe care am indragit-o ,am pretuit-o si care mi-a fost ft draga ,chiar daca nu a avut intotdeauna raspunsuri  la intrebarile mele , chiar daca nu a reusit sa ma faca sa inteleg mai mult decat pot intelege. Simt haos in lumea mea ,dar am trecut deja toate testele , iar acum la sfarsit de drum ma simt ...impacata ...cu mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu