miercuri, 16 septembrie 2009

Ciocolata ...versus....sunculita

Ciudatenii !!!!!!!!!
Voi ce preferati? ciocolata sau mai bine o sunculita ....un carnacior? Hm .......ma gandeam acum cat de ciudate parem si eu si fiica mea ......stand in masina in fata magazinului desfacandu-ne pachetelele de sunculita ,afumata ...neafumata , salamel .....carnaciori ,le cerem felii subtiri ,pt k le papam pana ajungem acasa ...hm ....delicios ............rad si acum , am cumparat cred ...4 feluri de mezeluri si ......NIMIC DULCE????........nici macar o ciocolatica ...o bombonica ....nimic. Unii mai mananca seara la televizor cate o ciocolatica ,un iaurtel ceva ....noi? .....carnaciori uscati ...cruzi si uscati :) .Intotdeauna as prefera si as alege ....o sunculita in locul unei prajituri , in locul unei ciocolate .....deci ,in batalia "ciocolata versus sunculita " ....the winner is ......SUNCULITA !!!!!!!!!!!!

2 comentarii:

  1. Miri , imi pare rau dar erai in minoritate , eu si Deea am optat pt sunculita si am uitat de ciochi pt tine ,.....sorry , dar promitem k ne revansam maine .. :)...incercam sa ne sacrificam la o praji :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai linistita , doar sti ca daca-mi trebuia cioco..ceream...
    :) doar ca eram uimita cu fiica-ta e si ea ca si tine...:))
    Dar mai ales cum imi dadea doar ..putin... din sunculita ei ... :) de parca mi-ar fi dat un patratel de ciocolata.:)
    Va pupic mult pe amandoua.

    RăspundețiȘtergere