duminică, 6 septembrie 2009

Welcome to my....nightmares .

Ma intreb uneori cum e sa nu visezi deloc ....odihnitor sigur . Categoric , daca intr-o buna zi m-as trezi fara cosmarurile mele , categoric as incepe sa-mi pun intrebari .....le am de cand ma stiu , de ce le am ?,de ce nu vor sa plece? ...m-am intrebat si eu de multe ori , poate vin din dorinta mea de cand eram copil ,de a-mi invinge toate fricile pe care le am ,de a face exact lucrul de care imi este frica incet, ft. incet ,sa simt frica pana in maduva oaselor de cate ori e posibil .....pt. k in final sa devii imun :) ,(ciudata tehnica recunosc, mai ales k era "tehnica" unui copil de 7 ani), dar in final cred k au si ele, cosmarurile rolul lor si m-am obisnuiesc cu ele, poate din cauza k nu au treaba cu persoanele dragi mie , ci doar cu mine :).....uneori ma trezesc si stau si ma intreb oare in cate feluri va mai incerca cineva sa ma omoare ?...ciudat ,dar nu mor niciodata :) .
Dar drumul lung pana la calculator dupa o "lupta pe viata si moarte" si o gura de cafea rece uitata pe birou de ieri , cu gandul la "meet the sun" :) ....ma face sa ma simt bine , atat de bine incat pot sa ma ridic sa-mi fac o cafea fierbinte sa o savurez incet, in timp ce stropii de apa aproape rece ma vor trezi incet, incet pentru o noua zi ...mai buna .

P.S. Don't be afraid of your nightmares , accept them...they are part of you ....accept them and you will become stronger ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu