marți, 9 martie 2010

Ma declar ..invinsa

Ma declar invinsa ..cel putzin pt ziua de azi . Invinsa de tot, toti si toate ....prea trista ,prea obosita sa mai lupt ,cel putzin azi ,de fapt numai azi ...maine e o alta zi si poate curand va fi din nou soare intr-o zi de luni .Azi ,nu am nici macar putere sa ma ridic ,iar lupta imi pare deja pierduta in multimea de ganduri negre care s-au adunat. Privirea trista si inghetata ....nu-mi iasa din minte si golul imens pe care l-am simtit a fost de ajuns sa....Nu -mi sta in caracter sa abandonez ,atata timp cat mai e un strop de speranta ,Vreau sa pierd cu capul sus,dar Azi ,azi mi-e greu sa recunosc k nu mai pot ,k nu mai am fortza sa mai lupt , k am pierdut incluv lupta cu mine insumi.

2 comentarii:

  1. Nu fi chiar atat de suparata! Speranta moare ultima ,,,,ai pierdut o batalie, razboiul ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm....cred k uneori razboiul e pierdut chiar inainte sa inceapa lupta , dar cei puternici si cu speranta incearca totusi pana la final . ....multumesc pt gandurile bune .... si "la lupta!".. :)

    RăspundețiȘtergere