duminică, 14 martie 2010

Sunt femeie ...dar ma tratez :)

"Femeia este un rau grandios ,o placere platita scump ...." A.L.
E inca iarna ,am vazut ghiocei ,am auzit pasarele dar ..inca e iarna si e frig . Sunt friguroasa dar imi place sa port haine subtiri ...sunt puternica dar ador sa fiu alintata ...sunt femeie ,dar ma tratez ..ma iau la tranta cu decizii pe care mi-e greu sa le iau ,situatii complicate , alegeri taioase ,datorii grave ,credite incurcate ,cu suparari viguroase si dezamagiri pe masura. Toata viata m-am balansat intre decizii contrare ,am cantarit binele si raul invartindu-ma intr-un univers de contraste .Aleg mult si ...culeg prost.Incerc de o eternitate sa invat regulile comparatiei sanatoase dar tot nu izbutesc sa diferentiez binele de mai putin bine si raul de mai putin rau. Obosesc in incercari esuate de a ma defini, ma trezesc incercand stiluri in care nu ma regasesc , ma incapatanez sa iubesc barbati care-i vreau smulsi din lumi ce-mi sunt straine , ma dedic unor idealuri ce nu sunt ale mele si-atunci ma intreb hotarata sa rad , pregatita sa plang : ce tinute a vietii sa aleg primavara asta ?, ce conduite mature pt anotimpurile intelepciunii sa adopt?
E inca iarna ,mi-e frig ,dar ma incapatanez sa pot haine subtiri , ma invart ametitor intr-un univers de contraste ca intr-un carusel .., dar n-am curajul sa-l opresc , nu-ndraznesc sa vreau sa cobor ..oare mai putea opri? ..e tarziu ,mi-e frig si frica parca de nopti fara imbartisari dar ma mandresc in continuare cu gandul frumos k nu stiu sa iert , k nu pot sa uit .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu