miercuri, 19 mai 2010

Cand nu e nevoie sa spui nimic......

Ce usor e sa faci rau ...mult mai usor decat sa faci bine . Cu toata criza asta , cu toata agitatia in mediul privat ...la fel si in mediul bugetar acum ,nu mai vedem un zambet sincer. E trist sa te plimbi pe strada sa te uiti la toti cei care trec pe langa tine si sa constati cu dezamagire k ...lumea nu mai zambeste. Nu cred, k nu avem totusi si motive sa zambim, daca rascolim putin gasim ceva , pe cineva ...care ne poate aduce un zambet pe buze. :) . Ma gandeam acum si ......m-am trezit cu un zambet in coltul gurii.... muzica , eu vorbeam, ea vorbea ...masina scartaia ...ajungem pe malu Muresului ...parchez masina sus pe dig si ...liniste ...isi aprinde o tigara ,eu la fel ....lasam geamurile jos ,tot liniste si dupa cateva secunde ,minute ...ne uitam una la alta si radem ...stiu ce gandeste intotdeauna , sa stam impreuna privind cerul innorat , sa simti aerul rece si umed ,miros de cerry de la tigara mea si ...sa nu spui nimic. Sa stai in liniste ,sa nu spui nimic si totusi dupa cateva minute ne-am simtit de parca am fi povestit ore.....cred k asta inseamna prietenia adevarata ...cand nu e nevoie sa spui nimic . Dar ma bucur ca cel putin noi reusim sa zambim chiar si atunci cand am plange ....hmm (cel putin stiu, k eu reusesc sa te fac sa razi chiar daca plangi si chiar daca nu esti langa mine) , dar poate trebuie timp pt ca cineva sa te cunoasca atat de bine(asa k ai si tu putin mai multa rabdare) ....cel putin asa mi-ai spus :) . Desi k sa ma faci fericita nu trebuie sa ma cunosti ......dar k sa ma faci sa sufar e nevoie sa sti ce ma doare si pt asta trebuie sa ma cunosti ......si de asta am spus la inceput ,E mai usor sa faci rau decat sa faci bine ...egoismul si durerea fiecaruia e mai mare si uitam de cei de langa noi si nu ne pasade ei, chiar daca uneori k sa obtii un zambet de la cei dragi , nu ai nevoie decat de cateva secunde din timpul tau si vointa , pt k nu costa nimic.........

Un comentariu:

  1. "" DRAGOSTEA INTREABA:
    -CAND EU EXIST , TU CE ROST AI?
    PRIETENIA RASPUNDE:
    -EU LAS UN ZAMBET ACOLO UNDE AI LASAT TU O LACRIMA!""
    Chiar ma simt foarte norocoasa , asa de putini oameni stiu ce inseamna un ..prieten , un prieten adevarat...
    pacat ..pt ca nu stiu ce ..pierd.
    ESTI O PERSOANA DEOSEBITA , O PRIETENA ADEVARATA, si cred ca multa lume ne invidiaza..
    ITI MULTUMESC DIN SUFLET PT CA ESTI PRIETENA MEA , MULTUMESC PT TOT CE FACI PT MINE , MULTUMESC PT SUFLETUL TAU NOBIL..MULTUMESC OPT TOT ..MULTUMESC CA EXISTI !!!!

    RăspundețiȘtergere