duminică, 23 mai 2010

Iubire ...pe bucati...

E posibil oare ? poti iubi pe bucati ...omul care te iubeste azi ,poate sa fie strainul de maine ? Am citit postul urmator si ....hm, am ramas pe ganduri , ce trairi si sentimente , o sinceritate care doare , pt multi durerea celuilalt este prea mult ,prefera sa se desprinda si sa zboare decat sa ajute si sa lupte (indiferent daca iti inteleg sau nu durerea ,sau demonii care te chinuie) ,dar macar stii ...nu? Cel mai simplu e sa fugi ,sa te ascunzi , crezand k daca nu dai piept in piept cu prezentul vei uita trecutul si atunci trecutul nu va mai face parte din viitorul tau. Nici eu ,nu voi incerca sa inteleg lucruri care nu sunt de iertat si nici sa iert ceea ce nu inteleg , am facut-o de atatea ori incat nici eu nu mai stiu ce reprezint .. prezentul , trecutul sau viitorul ? ,din pacate viitorul e scris ...in prezent din cauza ..trecutului . Iar pt a schimba viitorul e nevoie de multa dorinta , putere , vointa si perseverenta ...si nu toti suntem dispusi sa luptam ,chiar daca ar fi pt fericirea noastra. Oricum ceea ce au am apreciat intotdeauna a fost sinceritatea......mi-a placut sinceritatea dureroasa din acest articol (mi-am dorit-o si eu candva ) , o sinceritate care are puterea de ati da aripi sa poti zbura din nou ......... " As vrea sa-ti pot cere ca iertandu-ma pe mine sa te ierti defapt pe tine, si sa-ti mai dai o sansa. Dar inteleg ca asta ar fi prea mult… pentru ca asta e defapt Crucea pe care o porti si o vei duce singura pana la capat. Iar eu nu voi fi acolo sa te iubesc asa cum stiu eu… adica pe bucati."

"n-am mai zburat demult…nu mai simt vantul
aripi au secat ,ratacindu-mi trupul

nori n-au mai vegheat ,asupra furtunii
nimic n-a mai plans ,sub razele lunii

in bratele tale ..am murit lent
incercand sa respir,...sa ma iert.."Meet The Sun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu