marți, 27 ianuarie 2009

Tata.......

Hmm.....multi ani cuvantul asta nu a insemnat mare lucru ......si parca acum de cand nu mai e ..incepe sa insemne tot mai mult . Cand cineva imi spunea ca semanam ..ma suparam , ma enervam ....uram ca exista cea mai mica posibilitate sa seaman cu el....si acum ? stau cu un bol de supa in fata (supa lui preferata) ...rece si realizez ca intradevar aveam obiceiuri comune , aceasi supa si rece .....apoi ma trezesc gandindu-ma la el dimineata la sase cand fac baie ,eram singurii din familie care faceam baie de placere dimineata. Cineva mi-a spus azi "esti nedescris de rea" ....poate, dar nu azi.....rea am fost cu tatal meu ,desi pot si acum sa spun cu mana pe inima ca eu am facut tot ce am putut pt el si mai pot sa spus ca a meritat rautatea mea dar si asa .......in final el a dat ce a fost mai bun si da ,am fost rea si ma condamn pt asta ...ca si-a cerut iertare de atatea ori, a incercat de atatea ori sa repare ceva ....iar eu ,nu am fost capabila sa-l iert , singura data in ultimi 25de ani cand inima ma lasat si ma indemnat la un gest tandru a fost ......la o ora de cand nu mai era printre noi ,a singura data in multi ,multi ani in care pot spune ca mi-a fost drag si chiar daca nu mai traia in momentul cand i-am mangaiat obrazul .....am simtit caldura ....caldura care nu a existat niciodata intre noi . Si desi i-am spus ca nu voi varsa nici o lacrima pt el .....am plans ......am plans pt ca atunci am realizat ca ...asa cu rautatea lui ...imi era drag si a plecat fara sa-i spun ca l-am iertat. Imi dau seama acum ...k semanam mai mult decat as fi crezut vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu