joi, 29 ianuarie 2009

"Un prieten adevarat ,te prinde de mana si iti atinge sufletul."

Da.....din articolul de ieri despre linistea sufletului meu ,o singura persoana a inteles ca de fapt linistea asta sumbra ,neagra a sufletului meu ...este de fapt o durere imensa. Zambesc draga mea ...zambesc ...este prima oara cand cineva mi-a spus ..."chiar daca ascunzi ,sunt singura care stiu cat de mult te doare ......si as vrea sa-ti iau din durerea care o ai in suflet"...ma impresionat , desi draga mea ..ce sa faci tu ,cu durerea mea?...daca faci fata la a ta ..eu sunt fericita , durerea mea te-ar dobora si ....cine?daca nu tot eu trebuie sa te ajut sa te ridici. Dar iti multumesc din tot sufletul pt intentie si chiar daca nu mi-ai luat din durere ...ai alinat o mica parte.

2 comentarii:

  1. te iubesc din tot sufetul meu !!!!
    putine sunt persoanele la care le spun asta...de fapt...(de fapt care merita) mai bine zis sunt ..numarate ..si sunt ..3 la numar ...
    Chiar stiu prin ce treci , si chiar stiu cat de tare te doare si mai ales CAT de mult suferi !!!! stiu si aia ca esti mai puternica decat mine ...si tu esti cea care ma ajuta mereu ...sa ma ridic ..atunci cand sunt ..la pamant,si pentru asta vreau sa-ti multumesc din suflet ca existi in viata mea!
    si sti ceva , cred ca suntem norocoase amandoua si sti de ce??
    Pentru ca ne avem una pe alta!!!!!!
    Si chiar daca tu ma consideri mai 'slaba" ca tine ...chiar as vrea sa-ti iau din durere si o spun din suflet ..pt ca oricum tu sti ceea ce nimeni nu mai stie ....ca f multi ani ..suferinta si nefericirea ..(chiar daca eu nu le ..vedeam...) au fost partenerele mele!
    te iubesc enorm prientena mea draga si chiar daca nu pot ..compensa...voi fi mereu langa tine.... si.... cu tine !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da draga mea stiu si ....."slabiciunea ta" de multe ori imi da mie putere sa te ajut . Dar tu stii ca nu am nevoie de nimeni, desi e un sentiment placut sa stii ca , cuiva ii pasa , ce nu te omoara te intareste si necazurile te fac mai puternic si toate dar toate in viata se intampla cu un motiv ....si alegerile din trecut , ne-au condus la cele din prezent , iar alegerile din prezent ..ne duc la cele din viitor .....totul e sa nu-ti para rau de nimic in viata .

    RăspundețiȘtergere