luni, 21 iunie 2010

Pasiuni trecatoare

As vrea ....of , multe as vrea ,dar as vrea sa pot sa fiu si eu k altii , sa nu mai fiu atat de constanta in ceea ce imi place ,ceea ce-mi doresc , ceea ce iubesc si ceea ce urasc. Sunt persoane carora le plac anumite lucruri , anumite persoane ..doar pt o perioada de timp si pe cat de obsedati sunt un timp , pe atat de repede le trece pasiunea si noutatea ...probabil k se plictisesc repede si au nevoie tot timpul de noutate in viata lor ...nu stiu . Le place ceva ..investesc bani si timp si apoi ..renunta atat de usor k si cum nu ar fi insemnat nimic .
As vrea ...da ,stiu ..vreau prea multe ,as vrea totusi constienta fiind k nu le poti avea pe toate ,as vrea sa fiu si eu asa .Sa cumpar o masina sa investesc bani si timp ,aparate de tot felul camere video ..pt ca apoi sa le uit undeva intr-un colt ...nu e genul meu . Am vrut sa postez o poza cu o masina ...draguta (zambesc cand ma gandesc cat de mult a durat pana a ajuns asa si cat de repede stapanu a renuntat la ea )..dar m-am razgandit ,cineva s-ar fi suparat probabil.. Sunt lucruri , pasiuni care mi-au placut de cand ma stiu , de cand am descoperit de fapt adevaratele lucruri care imi plac , imi plac si acum si probabil ...de fapt mai mult decat sigur k imi vor placea intotdeauna . Nu pot sa te plac astazi si maine nu ...daca te iubesc ,te voi iubi intotdeauna chiar daca de multe ori iubim ce nu merita , investim timp si uneori chiar si bani si nu merita , iar daca te urasc , ..uf ..urasc e prea mult spus , nu pot sa spun k urasc , doar k uneori , unele persoane inceteaza pur si simplu sa mai existe pt. mine .
As vrea sa am si eu pasiuni trecatoare si ma refer acum si la cele materiale si la celelalte :) ....hm ,as vrea doar... , pt k in adancul sufletului meu imi place asa cum sunt , imi place ordinea , imi plac motociclete ,masinile , toate trenuletele si hintile din parcurile de distractii (de cate ori ma simt naspha ,as da "o fuga" pana la mare sa ma dau pe "ciocan",nici macar ecstasy nu-ti poate da acea senzatie),gatitul , croitoria , zugravitul ,tatuajele , saltul cu parasuta (e in plan luna asta :) ) ...sunt "pasiuni" pe care le am de mica si care si acum imi ofera aceeasi placere .
As vrea .....dar prefer in final sa raman asa cum sunt ,constanta in sentimentele mele , in ceea ce iubesc , in ceea ce pretuiesc , in pasiunile mele , in valorile mele si chiar constanta in partea neagra a mea .
Dar ...as vrea ,as vrea k ei sa fie k mine ....eu stiu ce imi place ,eu stiu ce iubesc , eu stiu ce urasc , eu stiu ce ma face fericita ...stiu , dar ei ? daca totul e temporar si schimbator ...... nu stiu ...probabil k , nici macar nu stiu cine sunt cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu