sâmbătă, 26 iunie 2010

Rise and shine .....

De ziua ta ...ce as putea sa-ti doresc ?..cand tot ce vreau este sa fi fericită si asta nu depinde intotdeauna de mine. Orice varsta are frumuseţea ei si stiu k, azi , asa bolnavioara cum ai fost ...erai fericită. Faptul k a crescut si k ii pasa inseamna enorm pt. tine si ...nici un cadou din lume ,de la noi ceilalţi nu ti-ar fi adus atata bucurie in suflet . Si recunosc k pană si eu am rămas surprinsă , e un suflet cald intr-un munte de geata .Iti doresc multă sanatate ,iar restul toate sa le aşeze Doamne Doamne asa cum iti doreşti ...si daca se poate sa ai parte de cat mai puţine suparari ,dar nu uita k toate in viaţa se intampla cu un motiv . Nu in ultimul rand ...de ziua ta iti doresc sa ai parte de iubire si nu doar azi ,as vrea sa ai parte toata viata de iubire ....iubire de care ai atata nevoie .
Ti le-as da eu pe toate ,TU stii asta ....dar sunt oameni pe care eu nu pot sa-i inlocuiesc si dacă nu am suferi in viata , cum am ştii cand suntem fericiţi?Dar o sa fiu langa tine ,acolo pe dig ,in ploaie la sedinta cu Doamne Doamne si oriunde
....sa rad cu tine sau sa plang cu tine...te iubesc.
La mulţi ani ! draga mea
Si nu te îngrijora..... imbatranim împreună :) , asa k ...rise and shine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu