duminică, 15 februarie 2009

Happy...happy day ......La multi ani Deea!!!

Azi sufletelul meu a implinit 5 anisori. Un pui mic cu un suflet mare....desi anul asta contrar crizei financiare ,ea a avut parte de 4 torturi .....3 le-am papat deja ...mai ramane unul. Pt gradi a trebuit sa le comand (politica gradinitei) dar 2 le-am facut ....iar privirea ei cand a venit si m-a vazut ca ornam tortul ...ochii mari si expresia de iubire si apreciere de pe fetisoara ei cand mi-a spus "mami ,dar mai imi faci un tort ?si asta e pt mine ?...te iubesc mami"...si m-a sarutat pe obraz. Ieri a zis "tata sa-mi cumperi flori cand imi dati si cadoul"...hotarat copil am :). I-au placut atat de mult florile incat le-a culcat langa ea in pat. Of...5 anisori .....Deea mea are 5 anisori .Momente unice care nu se compara cu nimic.

Un comentariu:

  1. Asa e Lumi draga mea !!!!!!!! NIMIC , NIMIC , NU SE COMPARA!!!!!! va pupi si va iubesc mult mult de tot!!!!!

    RăspundețiȘtergere