vineri, 13 februarie 2009

Vineri ....13.....

Hm....nu prea am luat in calcul chestiile astea ....vineri 13?..ei si?eu o sa am noroc....pisica neagra ? si?...nu-i nimic tot o sa am noroc......si tot asa . Dar azi.....azi a fost o zi lunga, grea si naspha.....ma trezesc, ma duc taras pana la baie ...dau drumul la apa , putina esenta de gardenia in apa ma rasfata si .....pana se umple cada ..m-am trezit si eu . Deschid calculatorul ...de ce? ...ce sper sa gasesc, nici eu nu stiu. In sfarsit il inchid si imi aman sperantele pt mai tarziu. Ne pregatim de gradi (serbam ziua de nastere) ,plecam ...dar cu emotii mari ...Deea se bucura de zapada mare "hai mami pe urmele mele " ,radea din masina cum ma chinuiam da dau zapada la o parte ,era frumoasa vremea dar ,...nu pt azi ...ma straduiam sa raman in picioare din cauza cizmelor , era frig ,iar fulgii aposi se incapatanau sa cada , peste parul meu proaspat intins , ma gandesc "misto ...o sa fiu ca o oaie creata acum :)"...ajungem in final la gradi dar din cauza emotiilor la Deea i se face rau......si tot asa toata ziua ...macar tortul (unul dintre cele 4)a iesit superb ,cum si l-a dorit . Si ziua continua in toata splendoarea unei zi proaste . Ma lovesc de dezamagiri aproape toata ziua , imi adun puterile sa ma ridic ...nici nu reusesc bine ca zbang ma loveste alta . Ploblemele le rezolvi ,dar dezamagirile te pun la pamant. Ma intalnesc cu prietena si zice :"ce-i cu tine?of e VINERI 13 ,NU STIAI?....hmm....zic: "SI???...stiam ca e vineri , stiam ca e 13 .....dar nu stiam ca e "vineri 13" .....binenteles inca o dezamagire in drum spre casa ca prea imi revenisem si inca una acum ca sa pot sa dorm linistita in asteptarea Sf.Valentin. ........oricum dragostea a uitat unde stau si anul asta nu i-am trimis adresa:). Mai e 1 minut din ziua asta naspha si maine e o noua zi .....mai frumoasa ..speram , deci dragii mei somn usor si pt cei la care Cupidon le stie adresele va urez un Sf . Valentin plin de iubire alaturi de sufletele pereche ... bucurati-va (maine poate ajungi sa te intrebi "cine e persoana de langa mine? ,nu o cunosc ".........dar acum sunt ciufi si ironica ...nu ma luati in seama .Vise placute......eu ..?..as vrea sa zbor..........

4 comentarii:

  1. Totul depinde de locul,tara in care esti...cand ma strabat gandurile la superstitii stupide imi adduc aminte ca totul e pt ca noi credem de fapt in chestiile aste...o sa-ti pun exemplul cel mai bun: aici ei zic ca cea mai rea combinaie e marti 13, nu ca la noi vineri 13....asa ca dandeste-te: daca te-ai fi nascut aici, credeai ca marti e ziua cu ghinion...asa ca nu te lasa cuprinsa de toate gandurile alea negre si alege-le pe cele bune...stii...ce curios, un autor foarte cunoscut (am uitat numele lui :)) a zis candva ca rusii sunt cei mai tristi oameni din lume, iar noi avem o buna parte din cultura lor...si de cate ori imi dau seama ca sunt trista fara vreun motiv concret, ma gandesc la lucrurile bune pt care sa lupt, pt amintiri, pt orice lucru pozitiv....apropo: am luat un examen care a fost greu..vezi..un motiv sa fiu bucuroasa, macar cateva zile:)...abia astept sa te vad...tq!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa...si apropo...chestia cu Sf. Valentin e pur si simplu mrketing curat, sa ne scoata banii pe toate partile...cand iubesti pe cineva ziua indragostitilor e in fiecare zi, nu doar 14.02...ma exaspereaza zile ca asta..cei care au pereche asteapta cu nerabadare surpriza din partea celuilalt..cei care sunt singuri s uita cu invidie la ceilalti..nuuuuu....nu poate sa fie asa...trebuie sa-i dam o alta perspectiva acestei zile, si daca chiar vrem sa demonstram cata iubire avem de impartasit ar trebui sa o facem cu toata lumea pe care o iubim, nu doar pe sotul, pritenul..amantul:))...glume aparte, ar trebui sa le zicem mamelor, bunicilor etc..ca-i iubim..bla bla....si in plus, poate ca e ceva ce ma caracterizeaza fff mult, si anume, nu suport sa mi se impuna sa fac ceva ce ar trebui sa-mi iasa din suflet, asa ca pt ca americanii au hatarat ca in 14 februarie toate perechile trebuie sa se iubeasca, ma depaseste la maxim...iar cei care aveti pregatita o surpriza pt prietena/ul, sotul/sotia..nu o faceti pt ca vi se impune ci pt ca va doriti asta...tq!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Of draga mea...eram intr-o zi tare proasta. Dar eu am spus intotdeauna si o repet NU VREAU NIMIC CE NU VINE DIN SUFLET ...de la nimeni....a iubi ,nu e obligatie ,ori simti , ori nu simti. Si pt a-ti arata dragostea nu cred ca ai nevoie de o zi speciala sau de "Sf.Valentin" ......poti sa o faci atunci cand simti ,fie zi sau noapte ..fie beat sau treaz :).....nu conteaza ziua , locul ....conteaza doar sa vina din suflet. Dar gata cu atata dragoste si iubire si...k devenim sentimentali ,desi o "declaratie de dragoste" primesc in fiecare zi ,de cate ori intru in casa ...de la Tipsy a mea :). Cine e mai norocos decat mine ?De fapt ...tu esti ...k ai 2 catei..hi hi...pusi ,te astept acasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Upss.........dar eu mai am un suflet mic .."mami te iubesc pana la cer si inapoi"....

    RăspundețiȘtergere