joi, 26 februarie 2009

"Speranta este un vis cu ochii deschisi ." Tudor Arghezi

Da , ma simt foarte ciudat , de fapt nu stiu exact cum ma simt ...o perioada cu multe suisuri si mult mai multe coborasuri dar parca totusi incepe incet incet sa se intrevada o raza de soare dintre norii astia care sau asezat cu incapatanare deasupra mea si parca si ceata incepe sa-si piarda din intensitate ....ma uit afara si ma innebuneste iarna asta , incep sa devin isterica doar la gandul ca ma trezesc dimineata si iar e zapada ....e frumoasa si zapada dar are si ea rostul ei ,nu ? de multa vreme nu am mai asteptat asa primavara ....asa cum o astept acum ....dimineata ma trezesc si aud pasaricile cum ciripesc ....incep sa zambesc ...iar cand dau la o parte perdeaua si vad ....zapada ..simt cum incepe sa-mi clocoteasca sangele in vene....vreau sa vina primavara !!!!! sa ma trezesc prima sa-mi fac cafeaua si sa ies afara pe terasa in halat sa ma cocot in balasoar si sa privesc soarele cum mangaie iarba si florile (asta in cazul in care o sa pun flori ...ha ha ha ) Meet The Sun spunea:"Ador diminetile cu aroma de cafea pana si pe acelea din reclame, chiar si din reclame idioate. Imi place cafeaua la ibric, la filtru, expresso-ul, ness-ul din toate felurile de plicuri, de borcane… Imi place sa o vad neagra intr-o ceasca, intr-o cana, intr-un pahar de plastic in gara, cu spuma maronie, ciocolatie, cu lapte, cu frisca, cu zahar alb sau brun, fara zahar"....recunosc a spus-o foarte bine si pt mine ....iubesc cafeaua , in toate variantele ei posibile . Of sunt atatea motive pt care vreau sa vina primavara , multe multe , de parca ar avea un cuvant de spus primavara asta ....poate sufletul e mai deschis , poate ne amplifica dorintele , e un inceput iar cand inmuguresc copacii ...parca inmugurim si noi .....speram doar sa nu mai vina un val de frig si sa ne inghete muguri ca apoi.... s-a dus cu avantul nostru . Dar nu-mi pierd speranta k o sa vina si primavara asta odata si odata cat a fost din iarna nu mai este , sa alunge noroiul si Doamne cat iubesc vantul ,aerul care adie in diminetile de primavara ....Primavara ?....vine intr-un tarziu dar nu rezolva nimic , problemele raman aceleasi ....oamenii aceeasi , primavara nu-i va face mai buni chiar daca ne dorim asta . Doar pune totul intr-o alta lumina , parca trecem mai usor peste toate , da o lumina calda la criza asta care refuza cu incapatanare sa plece . Da ...primavara ,caldut (k nu suport caldura si soarele)ah.. ce dificili suntem noi oamenii!...e iarna vrem vara , cand e vara si cald ..vrem zapada , ba vrem sa ploua ,ba sa nu ploua ...ba vrem sa fim iubiti , ba vrem sa iubim .....daca avem par drept il vrem cret si invers si cate si cate "apucaturi" dinastea avem .......cine sa ne mai inteleaga si pe noi ? Doamne Doamne cred ca e innebunit acolo sus :)...de cat de indecisi suntem ....vesnic nemultumiti si cu pretentii....................si totusi ...asteptam primavara.

2 comentarii:

  1. Eh uite ca azi a fost soare si ca Primavara se apropie. O astept si eu si cred ca suntem o intreaga ceata nerabdatoare... dar ma ingrozesc la gandul asteniei si-al durerilor de cap :(

    Pana una alta... inca mai am ceva cafea de-azi-dimineata. E la ibric, nu foarte dulce, dar asa rece cum e cheama alaturi si-o tigara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm...azi parca, parca am simtit si eu ceva adiere de primavara....desi vine si ea cu astenia dar ce ...puii mei sa facem ca iarna e cu frigul , primavara cu astenia , vara cu ,canicula si toamna cu ploile , oricum e ceva ....pana una alta , vorba ta ....o cafea ar fi mai mult decat binevenita acum....

    RăspundețiȘtergere