vineri, 6 februarie 2009

"Would you be my Valentine?"........

"Close your eyes .. my love , and see...
red roses on the bed , candles everywhere....
two shadows on the wall .... can you feel ?.....
the love ?...is in the air.....you almoust feel the touch of his hands ,
warm ... take control of your body......and all you can feel is ....his love.
Love in my life ......love of my life .....where are you??? ...
I seek your love .....I wait for you .......where are you? ....
near me? but I feel you so far away .....
and when you are gone.... I feel you close to my soul ....why?
Why is love such a hard thing to understand ...
Why is love such a hard way to follow?....my love...."

4 comentarii:

  1. Mda ...dupa ce am postat articolul ,am realizat ceva ....k dragostea e o mare teapa...pe care ne-o luam toti mai repede sau mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  2. hai no ca nu e chiar asa! ...mai tre sa fie si ploaie ...ca doar soare...soare...
    si cine zicea odata" sa nu mai vad soare niciodata'????
    mai apar si noii ..ce-i drept cam des in ultima vreme si la mine si la tine...da..poate e ceva ....in aer..
    da eu te iubesc mult mult de tot ..ma repet...chiar daca iubirea mea nu o poate inlocui..pe a ...altcuiva..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha ha ha ....imi place soarele ...dar eu sa fiu la umbra :)iar ploaia ?hm...ne face sa ne uitam in sufletul nostru , ....iar norii draga mea ....au si norii farmecul lor.

    RăspundețiȘtergere