duminică, 1 februarie 2009

Zana Maseluta.........

Ieri am avut parte de o experienta unica in viata unei mame ...hai sa spunem ...una din multele experiente fantastice care exista in viata unei mame. Etape ...primul zambet , primul cuvant , primul dintisor, primii pasi , prima zi de gradi , multe altele ...printre care si primul dintisor ....care ne cade :)....Se misca el asa de cateva zile dar am tot incercat sa trecem cu vederea sa nu devina o drama .....dar vineri sufletelul meu mic a fost foarte ferma "mama , azi chiar ma durut ,cand ajungem acasa vreau sa il scoti"...hm ,ma gandeam ...oare cum o scot de data asta?...ajungem acasa ..."mama ,ai gasit ata?...il legam ...eu strig si tu tragi..."..si acum imi vine sa rad ,era atat de dulce si ...curajoasa. Asa k am verificat ,intradevar se misca foarte tare ...l-am legat si .....gata a fost , nici un smiorcait ,nici o lacrima ...nu-mi venea sa cred.
Dintisorul scos ....eram pregatiti sa asteptam Zana Maseluta
, dar problema mare seara nu mai gasea dintisorul pe care il pusese sub perna....plansete , scandal .."mama ,vreau sa-mi scoti altul "....of si acuma rad. Bine ca l-am gasit in final si a venit si Zana Maseluta si i-a adus bani ...mare fericire a fost ..." sa stii mama k Zana Maseluta chiar exista ..nu e o pacaleala ".......Va doresc la toti experiente de genul asta ...fac viata mai frumoasa si mai uitam de restul problemelor.

Un comentariu:

  1. sunt cele mai frumoase clipe din viata noastra....ale mamelor!
    si...e si singura dragoste neconditionata...

    RăspundețiȘtergere