luni, 23 februarie 2009

Negru ....de ce negru???

Multa lume ma intreaba de ce ma imbrac in negru ....dar "prietenii stiu de ce " ...ma face sa ma simt bine si cand sunt suparata , cred ca as murii daca ar trebui sa ma imbrac colorat... e ciudat , poate pt unii ...de fapt suna ciudat "ma simt bine in negru" dar chiar asa e ....ma simt in pielea mea , poate din cauza ca si sufletul mi-e negru uneori ..negru in sensul de gol , pustiu . Ma si caracterizeaza negrul in multe privinte ....chiar si unele principii ale mele , pt mine o situatie e ori alba ,ori neagra ....nu toti sunt de aceeasi parere cu mine ....pt multi exista gri ,maro ....si inca multe alte culori .....pt mine celelalte culori inseamna incertitudine si asta se intampla doar in situatii in care rezolvarea lor nu depinde de mine. Negru ...imi da uneori senzatia ca ma pot pierde in multime si pot sta linistita sa-i observ pe altii ....sa citesc in ochii si pe chipul lor ,durerea sau fericirea......Cineva drag imi spunea "cand esti suparata ..plimbate printre oameni ....ai sa realizezi ca de fapt ...nu ai nici o problema". Totusi negru cu toata durerea lui este culoarea mea preferata , are un farmec anume daca te regasesti in el ......iubesc negrul.... il port pt ca imi place , il port pt ma face sa ma simt bine.....chiar fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu